Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Testépítés és a futás, de hogyan...

Testépítés és a futás, de hogyan…

A futás az egyik leggyorsabb módja a zsírtól való megszabadulásnak, de vedd, figyelembe az alábbiakat mielőtt neki vágsz:

1.

A gyakori futás elsősorban kemény felületen az alsótest sérülésének kockázatával járhat.

2.

A futók gyakran túledzik magukat, ami megállíthatja az izomnövekedést és zsírfelhalmozódáshoz, valamint puha izomtónushoz vezet.

3.

A gyakori, hosszú és kemény futás a test tartalékaiból merít energiát, ezzel az izmaidnak a feltöltődéshez kevés, vagy szinte semmi nem marad.

4.

Talán heti egy, vagy akár még két rövidebb futóedzéssel is egész jól megbirkózhatsz, de problémákat okozhat, ha ezt a gyakoriságot túlzottan meghaladod. Érthetően ezért ettől a kardió opciótól a legtöbb testépítő óvakodik.

Jó edzést:)

  
Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone