Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Shawn Ray 12 diétás tippje

Shawn Ray 12 diétás tippje

A legtöbb profi testépítő azt állítja, hogy a versenyfelkészülés színtiszta tudomány. De nem Shawn Ray. Õ az ösztöneire hagyatkozott a 12 hetes felkészülése alatt, ami biztosította számára a Mr. Olympia top helyezést és a legendává válást.  Itt vannak a tippjei:

1. Sosem nézegetem az ételek tápanyagtáblázatát, amiket megeszem, nem számolom a kalóriákat, sem a zsír vagy fehérje mennyiségét. A tükröt használom, nem a mérleget a fejlődésem figyelésére.

2. Az offseason alatt 7-9 kilogrammnál nem szedek fel többet a versenysúlyomhoz képest.    A későbbi stressz és a fáradozás sokkal rosszabb, mint az offseason alatti elővigyázatosság.


3. A 12 héttel a show-t megelőzően, szeretek megbizonyosodni arról, hogy nagyjából 7 kilónál nincs több rajtam a versenysúlyomon felül. Aztán nagyjából fél -1 kilót dobok le minden héten, amíg el nem érem a versenysúlyomat. 

4. Nem hiszek abban, hogy minden morzsát számon kell tartani, a testem megbízhatóbb forrása az igazságnak.  Meg kell tanulnod, hogy hallgass a tested jeleire, az üzen, hogy mit ehetsz és mit nem.

5. Persze figyelek az alapokra, de mindenféle magyarázatok nélkül, én a tapasztalataim után megyek.

  • kardiózz
  • fontosak a rostok, főként a leveles zöld zöldségekből 
  • bőségesen fogyassz vizet
  • ne törd meg a diétát
  • ne alkalmazd sokáig az alacsony szénhidrát diétát 

6. A fizikumodban bekövetkező változások inkább az edzésen múlnak, mint az étkezésen. Az, hogy mit csinálsz az edzőteremben, meghatározza a szeparációdat, a részletgazdagságodat és a keménységedet.


7. A tükörnek higgy, ne a diéta menetének. Én edzés után nézek a tükörbe, nem az étkezés után.

8. 14 héttel a show előtt kezdem letisztítani a diétámat, kivágom az üdítőket, a gyorséttermi kaját, a ketchupot, a steak szószt, és a fűszereket.

9. 12 héttel a verseny előtt ötször eszem egy nap, vagy 6-7 kisebb étkezést tartok. Megemelem az edzést úgy, hogy  4 nap edzés -1 nap pihenő, vagy 3 nap edzés-1 nap pihenő, vagy napi két edzéssel. Kardiót is kétszer végzem egy nap, 30 perces szakaszokban. 

10. 6-8 héttel a show előtt, a megérzéseimre hallgatok, hogyan egyek, de általában visszaveszek az összetett szénhidrátokból és a vörös húsokból, amíg le nem vettem mindent.

11. Az utolsó héten két részre osztom a hetet. Hétfőtől szerdáig teljesen elhagyom a szénhidrátot, és megemelem a fehérjét. Csütörtöktől szombatig pedig szénhidrátot töltök fel és csökkentem a fehérjét.

12. Összefoglalva, az Ösztönös Diéta alapelve az, hogy a diéta alatt egyáltalán nincsenek olyan drámai változtatások, amik sokkolnák a testet, ezzel letérítve azt a fejlődés útjáról. Soha nem próbáltam erőltetett zabálással arra kényszeríteni a testem, hogy megfeleljen az elképzeléseimnek; inkább figyeltem a jelzéseire, hogy mire van szüksége ahhoz, hogy a legjobb legyen. Ettől én is a legjobb lettem.

Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone