Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Maximalizáld a táplálék beviteledet!

Maximalizáld a táplálék beviteledet!

Fehérje és a fogyás

A fehérje fontos, mert:

  • Az izom, a csont, a vérben lévő hormonok és a vérsejtek alkotórésze.
  • Megjavítja a sérült szöveteket.
  • Ellát energiával.
  • A test súlyának megközelítőleg a felét teszi ki.
  • Javítja az agyi funkciókat.
  • Azt az utasítást adja az agynak, hogy „HAGYD ABBA AZ EVÉST!”
  • Stabilizálja a vércukor szintet.
  • Csökkenti a cukor és szénhidrát utáni vágyat.

Fehérje – Válaszd a soványat!

Válaszd a grillezett, roston sült vagy főtt húsokat, ne az olajban sültet! A legsoványabb választások a következők:

  • Halfélék – Tőkehal, lepényhal, fűrészes sügér, tonhal (vízben), rákfélék, fésűkagyló, garnélarák, homár.
  • Vadhúsok – szarvas, bivaly, darált pulyka vagy más hús, ami nem kevesebb, mint 98%-ban sovány.
  • Húsmentes választás – tojásfehérje, tojás helyettesítő, fehérjeporok

 

A szénhidrátok és a fogyás

A szénhidrátok fontosak, mert:

  • A szervezet elsődleges energiaforrásai.
  • Ami nem alakul át energiává, a szervezet ZSĺRKÉNT tárolja.
  • Az egyszerű szénhidrátok túlzott mennyiségű fogyasztása a hízás elsődleges oka.
  • Az összetett szénhidrátok vitaminokat, ásványi anyagokat és rostokat tartalmaznak.
  • Az összetett szénhidrátok segíthetnek csökkenteni egyes ráktípusok, a kóros elhízás, a székrekedés, a magas koleszterin szint, a cukorbetegség valamint egyéb betegségek kockázatát.

Szénhidrátok – Választékok

  • Alacsony szénhidrát tartalmúak – zellerszár, leveles kel, zöld levelű endívia saláta, fehér gombák, mustár saláta, spenót, csírák, tavaszi vegyes saláta, retekfélék.
  • Közepes és magas szénhidrát tartalmúak – káposzta, karfiol, padlizsán, kelkáposzta, portobello gomba, nyári tök, cukkini, spárga.

Egyéb fontos tippek a szénhidrát forrás megválasztásához:

  • Válassz teljes kiőrlésűt!
  • Azokat az élelmiszereket válaszd, amelyek összetevői között elsőként szerepel a teljes kiőrlésű zab, a teljes kiőrlésű rozs, vagy teljes kiőrlésű búza!
  • Olyan kenyeret keress, amiből egy szelet legalább 3 gramm rostot tartalmaz!
  • Légy óvatos azokkal az élelmiszerekkel, amelyek cimkéjén az szerepel, hogy vegyes gabonából készült, finomra őrölt, 100% búza vagy korpa. Ezek általában nem teljes kiőrlésűek.
  • A barna rizs, quinoa és a zabpehely jó választás.

 

Az egészséges zsírok és a fogyás

A zsír nem egy ROSSZ szó. A zsírok fontosak, mert:

  • Védik, nedvesítik, építik és reprodukálják a sejteket.
  • Segítenek a bőr, a haj és az izületek egészségének megőrzésében.
  • Energiaforrások.
  • Szigetelik és párnázzák a létfontosságú szerveket.

Az egészséges zsírok közé tartozik az összes hidegvízi hal, beleértve a lazacot is, a dió, a mandula, különböző magvak és diófélék, a lenmag, az avokádó, az oliva olaj, a mandulavaj és a mogyoróvaj.

 

A víz és a fogyás

 

A víz fontos, mert:

  • A testsúly 50-70%-át teszi ki.
  • Táplálékot szállít a végső rendeltetési helyükre.
  • Nedvesen tartja az izületeket és a gerincvelőt.
  • Szabályozza a testhőmérsékletet és eltávolítja a „selejt” anyagokat.

A napi vízfogyasztás megközelítőleg testsúly kilogrammonként 0,3 dl.

A cikk képein található hölgy Amanda Latona,ha többet szeretnél róla olvasni itt találsz pár elérhetőséget:

https://www.facebook.com/OfficialAmandaLatona

https://twitter.com/Amandalatona

http://www.amanda-latona.com/

 

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone