Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Jennifer Nicole Lee elárulja a karcsúság titkát

Jennifer Nicole Lee elárulja a karcsúság titkát

Nézzük meg először azt a programot, amit én követek jelenleg, és amit neked is melegen ajánlok. Részemről a 2 nap edzés, egy nap pihenő, két nap edzés, két nap pihenő felosztást tartom a legszerencsésebbnek.

Nézzünk bele a naptárba. Nekem a hétfői nappal kezdődik a program, mivel a vasárnap mindenképpen pihenőnap. A hétfő az alsótest/láb napom (combfeszítők, combhajlítók, farizom, külső és belső comb, valamint vádli).

Hányós napként tartom számon ezt az edzésnapot, mivel eléggé intenzív, úgyhogy hatalmas elszántsággal, szenvedéllyel és fölös energiával kell nekifeküdni az edzésnek. A Hétfői Alsótest Edzésem nagy kihívás, de meg tudok felelni ennek, köszönhetően a vasárnapi pihenésnek és feltöltődésnek.

A súlyzós edzés kb. 45 percet vesz igénybe, utána még lenyomok egy 20 perces kardioedzést. Tudományosan bizonyított tény, hogy ha edzés után, és nem edzés előtt csinálod a kardiót, akkor nem keményebben, hanem okosabban edzel.
Ha az izmosodás és az erőnövelés motivál, akkor gyakorlatonként 3 sorozatot végezz 8-12 ismétléssel, de ha már van egy érett izomtömeged, és inkább az állóképességre mész rá, csinálj több ismétlést, mondjuk 3 sorozatot 17-21 ismétléssel. Most nézzük a keddet.

Kedden ismét súlyzós nap van, felsőtest nap, váll és bicepsz edzéssel, 45 perc súlyzózással és utána 20 perc kardióval. Szerda hasizom és a vidám kardiós nap, mikor is kiválaszthatod, hogy milyen gépen akarsz edzeni (ellipszis trainer, spinning, kickbox aerobic pl).

Mindenképpen először hasazz, aztán kardiózz! A kardiónap célja, hogy a megfelelő pulzustartományba juttassa a szíved. Csütörtökön mell és tricepsz edzés lesz, a péntek pedig kemény nap – hátat fogsz edzeni. A szombat megint has és vidám kardió nap, a vasárnap pedig a jól megérdemelt heti pihenőnap.

8 tipp a csillagos ötösért a súlyzós edzésben

1. Hit

A hit egy igen erőteljes szó. Ismered a mondást, hogy a hit munka nélkül halott? Nagyon igaz, mielőtt belevágnál a tényleges munkába, hinned kell benne! Ez a mag, amit elültettél az agyadban, ami folyamatosan azt mondja neked, hogy meg tudod csinálni akkor is, ha soha életedben nem láttál súlyzót közelről.
Mindenkinek azt mondom, aki át akar alakulni, hogy csináljanak egy ELÕTTE képet és használják ezt motivációnak, katalizátornak, ami segít abban, hogy tovább menjenek előre, mivel tudják, hogy az, amit látnak, nemsokára már a múlt lesz.
Töretlenül hinned kell magadban ahhoz, hogy felépítsd azt a testet, amit elképzeltél. Plusz, ha látsz olyat, aki úgy néz ki, ahogy te is szeretnél, próbáld kiszedni belőle, hogyan csinálta.

2. Fókuszálj

A fókuszálás ereje nagyon fontos az edzésben, mindig a céljaidra kell koncentrálnod, különösen a kezdeti időszakban. A fókuszálás sok mindent jelent, de neked konkrétan a mozgásra kell koncentrálnod.
Edzés közben semmi más nem létezik, csak a mozgás. Minden más gondolatot állíts parkoló pályára, csak az adott izomra koncentrálj, a helyes légzésre és az egyensúlyra. Minden mást felejts el.
Ha kitörést csinálsz, és nagy súly van a válladon, egy pontra kell függesztened a tekinteted, hogy egyensúlyban maradj a mozgás közben.  Ha a súly már kihívást jelent, a fókuszálás segít felszabadítani a benned rejlő energiát.
A padlón maximum kosz van, úgyhogy ne a padlót nézd, inkább a plafonon keress egy fix pontot. Másrészt a fókuszálás nem csak a tekintetet jelenti; edzés közben nem a barátnőkkel kell beszélgetni – ez a te külön, saját időd, egy ajándék magadtól, magadnak, az edzés öröme!

3. Forma

Edzés közben a megfelelő forma, a helyes kivitelezés életbevágó. Segít elkerülni a sérüléseket és helyes tartást ad a testnek – mell előre, has behúzva, enyhe ív az alsó hátban, fel az állat és a fejet. Mint Super(wo)man – csak a köpeny hiányzik.
De a legfontosabb, hogy ne sérülj meg, illetve az, hogy helyesen hajtod végre a gyakorlatot, és a megfelelő formával nem fogsz tudni csalni. Urald a súlyt, érezd az izmot, ne csak motorikusan mozgasd a súlyzót.

4. Telje mozgástartomány

Ez nem más, mint eljutni A pontból a B pontba folyamatos mozgással, csalás nélkül, ha végigviszed a mozgást, az izmaid növekedni és erősödni fognak.

5. Harcolj

Szeretem azt mondani, hogy ha nem éri meg harcolni érte, akkor egyáltalán nem éri meg. Lehet, hogy fáradt vagy, nincs kedved, kicsit pofoz az élet; attól még küzdened kell edzés közben, és soha nem feladni. Néha még az utolsó ismétlésekért is harcolnod kell majd.
Küzdj meg azért, hogy meglegyen minden ismétlés, az utolsó néhány nyomás az, ami igazán megadja az izmoknak a kegyelemdöfést. De tudom, hogy mind harcosok vagytok, különben nem olvasnátok ezt.

6. Teljes erőbedobás

Hogy tényleg a maximumot add ki magadból az edzőteremben, akkor igencsak erőből kell dolgoznod. Mindent bele kell adnod, hogy a fizikumodat a következő szintre emelhesd.
Legyél erőteljes az edzésben, a fókuszálásban és a személyiségedben is, így kiérdemelheted azt a tiszteletet, ami jár neked. Ha valaki használja azt, amin épp dolgozni akarsz, ne hagyd magad lerázni, szállj be mellé. Kicsit agresszívnek kell lenned, de végig kell csinálnod, amit végig kell csinálnod, nincs mese. Különösen a nőknek kihívás ez. Ha keményen edzel, és nem az agyatlan kardió őrült cicababák közé tartozol, ki tudod vívni azt a tiszteletet, amit ők soha.
Jegyezd meg, amit Yoda mester mondott Luke-nak kiképzés közben: tedd, vagy ne tedd, de soha ne PRÓBÁLD. Használd az erődet, és csináld meg, amit kell. A próbálkozás kevés.

7. Szabadság

Sokan azt mondjátok, hogy a súlyzós edzés olyan nehéz, meg bonyolult, és fogalmatok sincs, hol kellene nekikezdeni. Pedig egyszerű, rengeteg információhoz hozzá lehet jutni, könnyen megnyílik ez a titokzatos világ – akár egy edző vagy egy szakértő segítségével. Onnantól kezdve nagyobb szabadságot fogsz élvezni az edzésben.
Vannak alapszabályok, de azon túl elég nagy a mozgástér. Okosan kell edzeni, nem keményebben, néha kevesebb munkával el lehet érni jobb eredményeket. Okos súlyzós edzés mellett több időd marad a barátokra és a családra.
A szabadság abban áll, hogy hasznos és hatékony módszerekkel izmot építesz. A 45 perces súlyzós edzésekkel több zsírt égetek és több izmot pakolok fel, mint előtte bármilyen kardióval. És nem csak zsírt vesztek, hanem energiát és állóképességet nyerek. Át tudom rendezni a lakást a férjem segítsége nélkül…

8. Befejezés

Soha nem szabad feladnod, végig kell vinni a programodat. ez a legfontosabb, át kell szakítanod a célszalagot. Szeretem a régi mondást: Róma nem egy nap alatt épült fel – mert arra világít rá, hogy a mesterművek nem egyik napról a másikra készülnek.  Nem a tökéletességről kell szólnia ennek az egésznek, hanem a következetességről.

Összegzés

Tudom, hogy élveztétek ezt a cikket, és én ezt nagyra értékelem. Ne felejtsétek el, hogy csak egy életetek és egy testetek van, de ha okosan használjátok ki az időt és az adottságaitokat, ez az egy is elég lesz.

 

Forrás: Jennifer Nicole Lee, bodybuilding.com

 

Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek
Notino.hu

 

 

 

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone