Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Hét tanács hogyan kerüld el a sérüléseket

Hét tanács hogyan kerüld el a sérüléseket

1.

Ne rugózz nyújtás közben.

2.

Próbáld meg elkerülni a hát túlzott meghajlítását és az összezárt térdekkel történő edzést.

3.

Az izmok nem egyedül, hanem más izomcsoportokkal együtt dolgoznak. Olyan gyakorlatokat részesíts előnyben, amelyek kiegyensúlyozzák a különböző izmok használatát.

4.

A megfelelő edzés célja az izmaid nyújtása és erősítése.

5.

Fejleszd ki az izom tudatodat. A tested jelezni fog, ha túledzett vagy, szóval tanulj meg odafigyelni tested reakcióira.

6.

Ha nyújtasz, lépj egy nagyon kicsit túl a fáradsági küszöbön.

7.

Ne dolgozz túl gyorsan, mert túlterheled az ízületeidet. Tartsd a lassú, szigorú formát.

 

Jó edzést és jó nyújtást:)

 

 

 

 

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone