Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Hat regenerációs időt befolyásoló tényező

Hat regenerációs időt befolyásoló tényező

1.

A nagyobb izmoknak több időre van szükségük a regenerálódásra, mint a kisebbeknek.

2.

A legtöbb esetben a fehér (gyors) izomrostok lassabban regenerálódnak, mint a vörös (lassú) izomrostok.

3.

A nagy intenzitású, alacsony ismétlésszámmal végzett súlyzós edzés után több időre van szükség a megújuláshoz, mint a magas ismétlésszámmal végzett gyakorlatok esetén.

4.

A teljes mozgástartománnyal végzett mozdulatok általában nagyobb kárt okoznak a kötőszövetekben, és hosszabb pihenőidőre van szükség, mint a részleges mozgással végzett gyakorlatok esetén.

5.

Az idősebb sportolóknak (35-40 év felett) több idő kell a regenerálódáshoz, mint a fiatalabb társaiknak.

6.

Növelheted a regenerációs rátádat aerob jellegű súlyzós edzésprogrammal vagy akár késleltetheted is azt, ha egyáltalán nem vagy csak nagyon kevés aerob jellegű hatékonyságjavító edzést végzel.

Jó regenerálódást:)

 

 

Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone