Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár
Ön itt jár: > >

Has igazság

Has igazság

 

El sem tudom mondani, hogy milyen gyakran hallom azt az emberektől az edzés végén, hogy: "Még többet kell hasaznom, mert kockás hasat akarok!"

 

 

 

 

Az igazság az, hogy a hatos csomag sör, vagy szénhidrátos üdítő kitiltása sokkal jobb módja a hatkockás hasfal megszerzésének, mint 600 felülés, vagy hasprés.A "hasizom" titka az izmok tényleges láthatósága és nem az izmok ereje. Végezhetsz több millió has gyakorlat ismétlést, de ezeknek nem lesz hatása a has definíciójára, vagyis annak láthatóságára, zsírmentességére. Amikor az emberek engem kérdeznek, hogy mi a legjobb mozdulat hasra, azt mondom nekik, hogy a "tányér eltolás". Pár másodperc kell nekik, hogy felfogják. És ez nem vicc, ez a véres valóság. Ha szebb hasat akarsz, akkor egyél kevesebbet és eddz többet -- de ne csak a hasizmokat!

A hasizmok megdolgozásának koncepciója a látható kockákért az edzésvilág egyik legrégebbi tévedése. Az elképzelés a "helyi zsírégetés" mítoszában gyökerezik, ami soha nem működött és nem is fog. A kutatásokat újra és újra elvégezték ez ügyben és az eredmény mindig ugyanaz maradt: nem csökkentheted egy területet fedő zsírréteg vastagságát a testrész megedzésével. Ez azt jelenti, hogy a kockás hasért felüléseket végző emberek és a belső combra lábközelítő gépen "edző" hölgyek csak az idejüket vesztegetik. A zsírégetés kulcsa a helyes, a teljes testet magába foglaló edzés és mindig az is marad.

Kevesebb zsírt akarsz a derekadon? Fejezz be minden edzést némi intervallum kardióval az extra felülések és hasprések helyett. Az intervallum edzés egy remek fegyver a zsírleadáshoz és az ennek nyomán jelentkező definíció eléréséhez. Az ilyen edzés több kalóriát éget el, mint az egyenletes intenzitású aerob edzés. És mivel ez egy "sprint" program, olyan feszes testet fog eredményezni, mint a sprintereké.

 

 

 

 

A has edzése lejjebb tornázhatja a derekad kerületét, de nem fog semmit segíteni a testzsír mennyiség csökkentésében. A helyzet egyébként az, hogy a has edzés -- vagy ahogy mostanában már nevezzük, törzs edzés -- több szempontból is nagyon lényeges. Az erős törzs (a hasizmokat beleértve) ez egyik lényeges elem a derékfájdalom megelőzésében. A jól funkcionáló törzs jobb kinézetet kölcsönöz az embernek és fokozza a teljesítményt mindenféle sportban, de a felülések és más has gyakorlatok nem fogják leolvasztani a testzsírt.

És még egy hasznos tanács: ne csak több száz hasprést végezz! A helyes has, vagyis törzs edzés sokkal többről szól ennél. Valójában a program nagyobb hányadát olyan izometrikus (nincs elmozdulás, amikor megfeszül az izom) gyakorlatoknak kell kitenni, mint az elülső és oldalsó híd tartások. A törzs izomzatának alapvető funkciója a mozgás megakadályozása. Hogy ez mit jelent? Azt, hogy a hasizmok nagyszerű stabilizálók. Dolgozz a törzs stabilizáló funkcióján is, ne csak a hajlításokon (mint a hasprés) és feszítéseken (mint a hiperextenzió)

Írta: Michael Boyle

Forrás: bodybuilding.com

Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek
Notino.hu

 

 

 

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone