Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Férfi Kezdő Tömegnövelés 3

2 napos edzésterv Teljes test

Ez az edzésterv az abszolút kezdők számára készült.  Az edzések során nem a súlyra, hanem inkább a technikára kell összpontosítanod. Fontos, hogy a terhelést fokozatosan edzésről edzésre növeld.!  A kezdő edzésterveknél az alapgyakorlatokon van a hangsúly.

Ne rohanj a feladatokkal, koncentrálj a helyes kivitelezésre, a lényeg, hogy mozgasd át az egész tested. Mint minden új sportban meg kell tanulni az alapvető feladatok helyes elvégzését. 

Az első 2 hétben alkalmazd az edzéstervet a leírtak szerint, a sorrendet betartva.

Ne feledkezz meg a helyes táplálkozásról és növeld a kalória beviteled, hogy a várt eredmény ne maradjon el.

Edzés előtt mindig melegíts be jól, szánd rá azt az 5-10 percet!

A bemelegítést kezd lassan nyugodtan, majd fokozd az intenzitást. Ennek az a célja, hogy növeljük az izmok, izületek vérellátását. Továbbá a bemelegítés serkenti a szívműködést és a légzést, felkészíti az idegrendszert az edzésre és megnöveli az ízületek mozgásterjedelmét. Ha rendesen bemelegítesz elkerülheted a sérüléseket!

 

  1. Nap  Teljes test

Guggolás

                2x12 ismétlés

Fekvenyomás egyenes padon

                2x12 ismétlés

Felhúzás

                2x12 ismétlés

Mellről nyomás állva

                2x12 ismétlés

Döntött törzsű evezés

                2x12 ismétlés

Kábeles letolás

                2x12 ismétlés

Mellhez húzás széles fogással

                2x12 ismétlés

Bicepsz állva egyenes rúddal

                2x12 ismétlés

Álló vádli

                2x12 ismétlés

Felülés döntött padon

                2x12 ismétlés

  1. Nap  Pihenő
  2. Nap  Pihenő
  3. Nap  Teljes test

Ugyanaz mint az első nap…

  1. Nap  Pihenő
  2. Nap  Pihenő
  3. Nap  Pihenő

A 3. héttől az edzésnapok számát növelhetjük háromra! Ez esetben:

  1. Nap  Edzés
  2. Nap  Pihenő
  3. Nap  Edzés
  4. Nap  Pihenő
  5. Nap  Edzés
  6. Nap  Pihenő
  7. Nap  Pihenő

Ezt az edzéstervet alkalmazd 8 hétig!

Tartalomhoz tartozó címkék: Kezdő tömegnövelés
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone