Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Férfi & Női Kezdő Tömegnövelés 2

3 napos kezdő edzésterv

Ez az edzésterv az abszolút kezdők számára készült. Lehetőség szerint heti 3 napot edzünk (hétfő – szerda – péntek). Fontos, hogy a terhelést fokozatosan edzésről edzésre növeld.

A kezdő edzésterveknél az alapgyakorlatokon van a hangsúly. A lényeg, hogy megtanuld a gyakorlatok helyes végrehajtását. Az edzések során nem a súlyra, hanem inkább a technikára kell összpontosítanod.

Ne feledkezz meg a helyes táplálkozásról és növeld a kalória beviteled, hogy a várt eredmény ne maradjon el.

Minden egyes edzés után javasolt 2 hasi gyakorlatot is végrehajtani. (pl. kábeles hasprés, felülés döntött padon, vagy térdfelhúzás egyenes padon..)

Edzés előtt mindig melegíts be jól, szánd rá azt az 5-10 percet!

A bemelegítést kezd lassan nyugodtan, majd fokozd az intenzitást. Ennek az a célja, hogy növeljük az izmok, ízületek vérellátását. Továbbá a bemelegítés serkenti a szívműködést és a légzést, felkészíti az idegrendszert az edzésre és megnöveli az ízületek mozgásterjedelmét. Ha rendesen bemelegítesz, elkerülheted a sérüléseket!

 

  1. Nap  Láb – Vádli - Has

Lábtolás

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

Combhajlítás

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

Álló vádli

                3x15 ismétlés

Felülés 35o-os padon

                2x20 ismétlés

  1. Nap  Pihenő
  2. Nap  Mell – Váll

Fekvenyomás egyenes padon

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

Mellről nyomás állva

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

  1. Nap  Pihenő
  2. Nap  Hát - Bicepsz – Tricepsz

Mellhez húzás széles fogással

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

T-rudas evezés

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

Bicepsz állva egyenes rúddal

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

Tricepsz nyújtás fekve

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

  1. Nap  Pihenő
  2. Nap  Pihenő
Tartalomhoz tartozó címkék: Kezdő tömegnövelés
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone