Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Férfi & Női Kezdő Tömegnövelés 1

3 napos edzésterv kezdők számára

Most kezded a testépítést?!

 Ezt az edzéstervet úgy tervezték, hogy hetente egyszer minden izomcsoportot alaposan átmozgasson. Az edzések során nem a súlyra, hanem inkább a technikára kell összpontosítanod. Fontos, hogy a terhelést fokozatosan edzésről edzésre növeld. A kezdő edzésterveknél az alapgyakorlatokon van a hangsúly.

Minden egyes edzés után javasolt 2 hasi gyakorlatot is végrehajtani. (pl. kábeles hasprés, felülés döntött padon, vagy térdfelhúzás egyenes padon..)

Ne feledkezz meg a helyes táplálkozásról és növeld a kalória beviteled, hogy a várt eredmény ne maradjon el!

Edzés előtt mindig melegíts be jól, szánd rá azt az 5-10 percet!

A bemelegítést kezd lassan nyugodtan, majd fokozd az intenzitást. Ennek az a célja, hogy növeljük az izmok, izületek vérellátását. Továbbá a bemelegítés serkenti a szívműködést és a légzést, felkészíti az idegrendszert az edzésre és megnöveli az ízületek mozgásterjedelmét. Ha rendesen bemelegítesz, elkerülheted a sérüléseket!

 

  1. Nap       Mell – Tricepsz

Fekvenyomás egyenes padon egykezes súlyzókkal

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 3x10 ismétlés

Fekvenyomás 35o padon egykezes súlyzókkal

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

Tricepsz nyújtás fekve egyenes padon

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

Tolódzkodás

                3xbukásig

  1. Nap       Pihenés
  2. Nap       Hát – Bicepsz

Széles fogású húzódzkodás

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 3x8 ismétlés

Kábeles evezés

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

Döntött törzsű evezés egykezes súlyzókkal

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 2x10 ismétlés

Bicepsz állva egyenes rúddal

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 3x10 ismétlés

  1. Nap       Pihenés
  2. Nap Láb – Váll

Lábtolás

 

                Bemelegítés 1x12 ismétlés, 3x10 ismétlés

Lábnyújtás

                Bemelegítés 1x14 ismétlés, 2x12 ismétlés

Álló Vádli

                Bemelegítés 1x15 ismétlés, 2x20 ismétlés

Mellről nyomás állva

                Bemelegítés 1x10 ismétlés, 3x8 ismétlés

Oldalemelés állva

                Bemelegítés 1x10 ismétlés, 2x8 ismétlés

  1. Nap       Pihenő
  2. Nap       Pihenő
Tartalomhoz tartozó címkék: Kezdő tömegnövelés
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone