Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Fehérje túltöltési taktikák

Fehérje túltöltési taktikák

A protein túltöltése minden komoly testépítő diétájának az alapköve kellene, hogy legyen.

Egyél naponta hatszor
A testépítés ezen fontos alapelve lehetővé teszi számodra, hogy bevidd a kívánt tápanyagmennyiséget. Nem létkérdés, hogy minden étkezésnél ugyanolyan mennyiségű szénhidrátot és proteint egyél, ameddig el tudod úgy osztani a tápanyagbevitelt úgy, ahogy neked működik. A kisebb és gyakoribb étkezéseknek nagyon jó hatása lesz az inzulinszintedre.

Egyél, vagy igyál teljes étkezést két-három óránként
A tápanyagbevitel megfelelő időzítése nagyobb és gyorsabb gyarapodáshoz vezethet. A magas fehérjetartalmú étel fogyasztásának legjobb ideje az edzés előtt, alatt és/vagy után. Minél „közelebb” eszel az edzéshez, annál jobban elkerülhető a protein lebomlása, jobb lesz a fehérjeszintézis, a fehérje és a glikogén tárolása az izmokban, és annál anabolikusabb hormonális környezetet tudsz teremteni.
 

Minden nap igyál meg 2,5-3 deciliter vizet 10 kilónként
A megfelelő, tiszta, gyakori étkezéssel és a megfelelő kiegészítőkkel kombinálva a kielégítő vízbevitelnek igen jó hatásai lesznek. A fehérjeszintézishez víz kell, tehát ahogy emeled a bevitt fehérje mennyiségét, emelned kell a megivott víz mennyiségét is.

A víz átöblíti a tested sejtjeit, azaz ez a méregtelenítés első vonala, ami elengedhetetlen a növekedéshez és a regenerálódáshoz. A hidratáció a jó immunrendszerhez is létfontosságú. Igyál olyan gyakran, ahogy csak lehet, ha csak egy-két decit is. Étkezésekhez mindenképpen, illetve edzések előtt és alatt. Némi gyümölcslével feljavíthatod a vizet, ha kell – csak igyál.

A teljes értékű ételekhez ragaszkodj
Legyen a diétádban sok nyers gyümölcs és zöldség. A szilárd kaját relatíve lassan emészted, ami segít kontrollálni a véráramba jutó tápanyagok mennyiségét.

A szilárd étel segít a bélrendszer hatékonyabb működésében, tehát jobb az étel hasznosulása, különösen a proteiné.

Fejeld meg a proteinbevitelt magas fehérjetartalmú kiegészítőkkel
A fehérje kiegészítők segítenek a legjobb anabolikus reakció kiváltásához szükséges mennyiségű protein bevitelében.

Persze, annyi szilárd kaját fogsz magadba tömni, amennyit csak tudsz, de a fehérje kiegészítés nagyban megkönnyíti a protein-túltöltést.

 

Forrás: flexonline.

Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone