Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Építs tökéletes feneket.

Építs tökéletes feneket.

Már sokkal azelőtt, hogy elkezdtem fitness modellként dolgozni, szerettem volna szoborszerű alakot kicsi fenékkel, hogy peckesen libeghessek végig Milánó kifutóin. (Azután felébredtem!) Szinte biztosan nincs szoborszerű alakom 165 centiméteremmel. Latin őseim vannak, és kiálló fenékkel rendelkezem, ami a legtöbb esetben a latin vér következménye.

De hálás vagyok a testemnek és a fenekemnek, mert képes vagyok értékelni a testemet, és megtanultam, hogyan érhetem el céljaimat, hogy az én magasságommal is javíthassak az alakomon. Ma már semmit sem szeretnék megváltoztatni a testemen, kivéve annak karbantartását és fejlesztését. Nézzünk szembe a tényekkel. Mindig van helye egy kis javulásnak. Megosztom veletek titkaimat a bámulatos fenék eléréséhez.

 

Milyen Az Ideális Fenék?

Mint manapság minden nő, én is elhittem, hogy jobb magasnak és formátlannak lenni, ha elismerésre vágyunk. Egyszerűen túl sok magazin hirdeti ezt az „ideális” alaktípust.  

Volt idő, hogy adottságomnak tekintettem a kisebb, formás testet, benne a fenekemmel. Pár évvel később, egy fitness magazint olvasva elhatároztam, hogy feszesebbé teszem azt, amiről fiatalabb éveimben úgy gondoltam, hogy egyfajta átok… a fenekemet! Egyértelműen kerek fenekem volt, függetlenül attól, hogy milyen keményen edzettem, ez akkor is szembetűnő maradt. Most, köszönhetően a fitness és egészségközpontú magazinoknak, végre képes vagyok lefogadni egyik legértékesebb „tulajdonomat”.

Miközben megértettem, hogy mit jelent fittnek lenni, motivált lettem, hogy keményebben edzek, és a felsőtestemre koncentráljak, ami egy kissé kisebb volt, mint az alsó felem.  Mindazonáltal figyelmet fordítottam a lábain, combjaim és a fenekem feszesebbé tételére is. Elkezdtem megtanulni, hogyan kell célok kijelölésével edzeni, és megcélozni az egyes testrészeket. Tudtam, hogy egyes részeket fejlesztenem kell, más területeket pedig karcsúsítani (feszesíteni).

Ha kerek fenékkel születtél, annál jobb neked! Ettől függetlenül a formás fenék fenntartásáról nem szabad megfeledkezni, ha nem szeretnéd, hogy a gravitáció benyújtsa a számlát. Vagy ami még rosszabb, jó dolog a nagyszerű fenék a farmerban, de a cellulitisz a strandon, vagy a hálószobában nem az. Ha nincsen nagyszerű feneked, ne csüggedj, mivel nagyon is lehetséges szép fenék kialakítása, a te tested számára kialakított étrend és megfelelő edzésprogram segítségével.

Az edzés és a táplálkozás az a pont, ahol a nagyszerű fenék kialakításának folyamata elkezdődik. Teljes értékű ételek evése, és sok tiszta víz ivása, a megfelelő edzésprogrammal nélkülözhetetlen a feszesebb, cellulitisz-mentes fenékhez.

Szabadulj Meg a Narancsbőrtől!

A cellulitisz egyszerű zsírsejt, víz és felgyülemlett (ott ragadt) toxinok a bőrszövet alatt, amitől ’túrószerű’ lesz a terület. A feldolgozott ételek, finomított cukor, túlzott alkoholfogyasztás és kávé, a tartósítószerek és a telített zsírok elkerülése jó kezdet. De akár zsírt akarsz leadni, izmot építeni, vagy megszabadulni a narancsbőrtől, az edzéseidnek pontosan célzottnak kell lenniük.

A súlyok emelgetésével egy csomó dolgot el lehet érni, mint például feszesítést, lefaragást, és izomépítést. Attól függ, hogy mik a céljaid. Nem, nem fogsz „kigyúrt” lenni, ha megfelelő módon edzel és eszel! Sok nő fél attól, hogy kigyúrt és nagyobb teste lesz a súlyzós edzésektől. Valójában súlyt fogsz veszíteni a súlyzós edzésektől. Itt következik, hogy mit teszek én a feszesebb, kerekebb fenék fenntartásáért, valamint az ezekhez illő lábakért. Ne felejts el megfelelő referenciákkal rendelkező edzőt felfogadni, ha nem vagy biztos benne, hogy mit kell tenned.

A lábedzésemet én a hét két különböző napjára osztom fel, és a fenekem mindkét edzésben szerepel. A lábaimat/fenekemet hetente kétszer edzem súlyokkal. A szabadnapomon néha végzek kitöréseket súlyok nélkül, vagy más sportot, mint görkori, túrázás, séta, stb. A combbicepszemet, vádlimat és a fenekemet az első napon edzem. Egy másik napon dolgozom meg a combfeszítőizmokat és több, különböző gyakorlattal a fenekemet és az egész lábat. Az edzéseimet mindig 10-15 perces nyújtással kezdem. Továbbá biztosítom, hogy hetente legalább ötször végezzek valamilyen kardió-mozgást legalább 30 percen keresztül, hogy száraz (karcsú) maradjak.

Egy Nagyszerű Edzésprogramom Fenékre

Az első hetes láb és fenékedzésem a következő:

    Felhúzás (4-5 sorozat 12-15 ismétlés)
    Lábhajlítás (3-4 sorozat 15 ismétlés)
    Kitörések (5 sorozat 20 ismétlés)
    Guggolás (3-4 sorozat 15-20 ismétlés) 

A következő néhány napban hagyom az izmaimat, hogy regenerálódjanak, és a felsőtestemet edzem. Közben a szabadnapjaimon nyújtással szabadulok meg bármilyen izomláztól a lábaimban és a fenekemben.

A hét másik (2.) napján:

    Lábnyújtás (3-4 sorozat 15 ismétlés)
    Kitörések hátrafelé (4-5 sorozat 20 ismétlés)
    Lábtolás (4-5 sorozat 15-20 ismétlés) minden egyes sorozat után növelem a súlyt.
    Padra fellépés könnyű súlyokkal (3 sorozat 20 ismétlés)

A kardió edzéseim variálása segít, hogy feszesebbek maradjanak a lábaim és a fenekem:

  • Biciklizés
  • Lépcsőző gép
  • Sétálás/dombnak fel
  • Kocogás/Sprintek
  • Görkorcsolyázás
  • Túrázás
  • Snowboard
  • Stadionlelátókon való fel-le mászkálás
  • Szörfölés  
  • Táncórák

Szerencsére a fitness és testépítőiparban és most már Hollywoodban is, nagyon nagy áldás ha nagyszerű feneked van!  És J.Lo.-nak köszönhetően, most már mindenki szeretné, hogy feneke legyen.

Figyelmeztetés:

A cikkben szereplő információk kizárólag tájékoztató jellegűek. Konzultálj orvossal, mielőtt elkezdesz egy új táplálkozási, edzés, vagy étrend-kiegészítő programot. Az ebben a cikkben lévő információ nem orvosi tanács. Kérd ki egy engedéllyel rendelkező egészségügyi szakember véleményét. Carmen Garcia nem vállal semmilyen felelősséget az itt található információk felhasználásából következő esetleges sérülésekért, betegségekért, vagy személyes károkét.

Írta: Carmen Garcia

Forrás: bodybuilding.com

A cikk képein található hölgy Michelle Lewin,ha többet szeretnél róla tudni itt találsz pár elérhetőséget:

https://instagram.com/michelle_lewin/

https://www.facebook.com/FitnessMichelle

 

Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone