Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Az elme kulcsfontosságú szerepe az izomépítésben

Az elme kulcsfontosságú szerepe az izomépítésben

Nagyon kevesen tulajdonítanak jelentőséget az elme szerepének, amikor jelentős izomtömeg megszerzése a cél. Még a legbuzgóbb testépítők is inkább edzés előtti érkezésük megfelelő időben történő elfogyasztására, a napi glutamin, kreatin, BCAA, No2 adagjukra, és egyéb stimulálószerekre koncentrálnak. Aztán akadnak, akik arra odafigyelnek, hogy egy komoly edzés előtt egy kicsit ledőljenek pihenni, így kellő felfrissültséggel és energiával ragadják meg a súlyokat és fókuszálnak céljaik elérésére.

Használd a képzelőerőd!

Félre ne érts, természetesen minden eddigi szakmai tanács elengedhetetlen, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki egy edzésnapból. Ám ha igazán ki akarod aknázni a benned rejlő rejtett lehetőségeket, akkor itt az ideje, hogy segítségül hívd a képzelőerődet is! Ez egy valós és kipróbált módszer, amit sok élvonalbeli sportoló és olimpikon is előszeretettel használ a nagy megmérettetés napján, hogy a lehető legjobb teljesítményt nyújtsák. Mostantól neked is lehetőséged lesz kipróbálni ezt a technikát, hogy valóra váltsd a hatékony edzésről szőtt álmaid. A gyakorlat igazán könnyű, és csupán pár percet vesz igénybe!

A legideálisabb ha lefekvés előtt végzed el a gyakorlatot, így a másnapi edzésen motivációd és teljesítőképességed már a csúcson lesz, de az edzést megelőző pihenés előtt is bevetheted ezt a kis meditációs technikát. Ha pedig egy adott emelésre akarsz maximálisan összpontosítani, akkor akár közvetlenül a végrehajtás előtt a teremben is érdemes egy picit elmélyedned.

Most már, hogy elméletben tudod miként kell játszanod a fantáziáddal az izomfejlesztés érdekében, jogosan merül fel benned a kérdés: „Oké, de mindez hogyan néz ki a gyakorlatban?” Az alábbiakban összeszedtük neked a mi megközelítésünket, ám egy kis gyakorlással te is a saját képedre formálhatod a szükséges lépéseket.

1. Relaxálj. Feküdj le, hunyd be a szemed, lélegezz mélyeket. Tisztítsd meg elméd és tested hagyd ellazulni.

2. Képzeld el magad az edzőteremben, ahova jársz. Lásd magad előtt az eszközöket és az embereket. Halld a zenét, gondolatban érezd az izzadtságot, és hagyd, hogy beszippantson a terem atmoszférája.

3. Lásd magad olyannak, amilyenné válni szeretnél. Nagyobbnak, kidolgozottabbnak, szálkásabbnak. Lásd magadat a legjobb formádban!

4. Pörgesd végig agyadban az összes rád váró gyakorlatot, és képzeld el a tökéletes sorozatot. Lásd magad előtt a súlyt, és képzeld el, hogy olyan könnyedén elemed meg, mintha csak egy tollpihe lenne!

5. Képzeletben éld át az edzés nyújtotta adrenalin löketet, és az edzés utáni elégedettség érzését.

6. Érezd izmaid reakcióját, és ahogy egyből fejlődésnek indulnak

Semmiképp se hanyagold el az elme test feletti hatalmát és teremtő erejét! Programozd be tudatodat előre is a sikerre, és meglátod, a tested könnyedén teljesíti a rá bízott feladatot!

 

Írta: Chad Waterbury

Forrás: bodybuilding.com

 

Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek
Notino.hu

 

 

 

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone