Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

Az első 5 lépés a fittséghez

Az első 5 lépés a fittséghez

Minden kezdet nehéz, így az is, hogy mivel is kezdhetnéd el a szokásos tavaszi diétát, vagy hogy mivel indulj el az átalakulás útján. Összegyűjtöttük az első 5 legfontosabb lépést, hogy minél könnyebben és gyorsabban érd el a célod.

1. lépés:
Képezd magad és sajátítsd el a fitnesz alapvető szabályait. Felejtsd el, hogy ez könnyű és hamar végzel majd vele. Az edzésekhez elengedhetetlen, hogy mindig egyre több és több tudást szerezz majd meg. Tanuld meg az alapvető szakszavakat és azok jelentéseit, valamint ismerd meg a tested, ez elengedhetetlen, ahhoz, hogy értsd a szakoldalakat, vagy magazinokat. Valamint tájékozódj a kalóriákról, mert fontos, hogy az étel, amit fogyasztasz alacsony legyen zsírban és szénhidrátban is. Természetesen nem csak az ételek segítenek, hanem a táplálék kiegészítők is, azokról sem árt, ha olvasgatsz, például itt. 

2. lépés:
Tisztítsd meg a lakásod. Dobálj ki minden alkoholtartalmú italt, az önpusztító életmódhoz eddig hozzájárult. Persze azért legyél óvatos, ha nem egyedül élsz, mert nem biztos, hogy más elfogadja majd ezt. Ha valakivel együtt élsz, beszéljétek meg, hogy mit szólna hozzá, ha te ezeket száműznéd a lakásból.

3. lépés:
Fejezd be az össze-vissza evést. Az éttermi ételek gyakran tele vannak sóval, és zsírral. Ha nem tudsz főzni, vegyél főzőleckéket, és csodás, egészséges, és finom ételeket készíthetsz otthon is.  Ez legalább annyira fontos tényező, minthogy megtanuld a legjobb gyakorlatokat hasra. Az amerikaiak közel 40%-a étteremben eszik, gyakran mondják azt a kifogást, hogy nem tudják, hogyan kellene elkészíteni, meg ez egyszerűbb. De te vedd kezedbe az életed ezen pontját. 
Valószínűleg le fogsz égetni egy-két tojást, vagy kidobsz majd pár ételt, de a hibák tesznek majd még jobb emberré. 

4. lépés:
Szervezd meg az életed, és oszd be az időd. A legtöbb edzésterv, vagy diéta az alapokon bukik be, a tervezésen. Nem mindegy például, hogy mikor eszel, mennyit eszel, hol eszel. Ha például nagyobb mennyiségű ételt készítesz, akkor nem kell minden nap főznöd, sőt magaddal is viheted az étel akárhová. A legjobb versenyzők is mindig visznek magukkal ételt, és ráadásul ők bárhol is vannak, kétóránként esznek.  A legnagyobb meleg sem tántorítja el őket ettől, ők hűtőtáskát is használnak ehhez.



5. lépés:
Legyél következetes az életedben. Persze nem tudsz mindent, és mindenkit helyre rakni, de az edzést és a táplálkozást mindenképp rakd rendbe. Találd meg az egyensúlyt az életedben, aki szeret téged, és akit te is szeretsz, az nagyban hozzásegít majd a boldogsághoz is. Meg kell találnod azokat az embereket, akik segíteni tudnak neked, akár a családod, akár a barátaid. Sok versenyzőt ismerek, akik feláldozták vagy a munkájukat, vagy a családjukat, netán a hitüket, vagy egyéb fontos dolgot az életükből, amíg a sikert keresték. Sokszor a család sem érti a lemondásokat, amelyet a sportoló vállal, de ha látják, hogy ez a hasznodra válik, akkor segíteni fognak, mert nekik is az a jó, ha neked jó.

Konklúzió:
Hozd magad formába, törekedj a legjobbra és előbb-utóbb az erőfeszítés meghozza a gyümölcsét. Mutass pozitív képet a körülötted lévő embereknek, és ők is kedvet kapnak majd hozzá. 

Írta: Dr. David Ryan

Forrás: bodybuilding.com

Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone