Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint. Bezár

A Top 6 kiegészítő a szálkásságért

A Top 6 kiegészítő a szálkásságért

Sokan szeretnének szálkás testet a lehető legkönnyebb és legegyszerűbb úton, de a legfontosabb szempontnak az egészségedet kellene tekintened. Tehát felejtsd el a grapefruit diétát, vagy a káposztalevest, és a hasonló divatos fogyókúrás módszereket.Azt is meg kell jegyezni, hogy ezek táplálék kiegészítők, szóval fontos, hogy az étkezésed is rendben legyen, mert nincs varázsszer, ami leolvasztaná rólad a zsírt.

A diéta az alapköve az egésznek, tisztán kell étkezned, és a megfelelő tápanyagokat kell bevinned a szervezetedbe. Természetesen szükség van kardióedzésre is, de hogy mennyire az függ a testalkatodtól és az anyagcseréd gyorsaságától. De a legfontosabb darabja a kirakónak a táplálék kiegészítők listája.

De ne feledd, konzultálj az orvosoddal vagy a dietetikusoddal, mielőtt kipróbálod ezeket a táplálék kiegészítőket.

1. Multivitamin
A legtöbb étel, amit eszünk, olyan anyagokat tartalmaz, amelyre nincs szükségünk, ráadásul káros is, ilyen például, az állatoknak adott hormonok. A mulitvitaminok következetes szedése megelőzi a betegségeket és egészségesebbé teszi a testet.

Nagyon fontos tehát, hogy szedjünk vitaminokat, de ne csak a diéta alatt természetesen. Még többet tehetünk az egészségünkért, ha ásványi anyagokat is szedünk a vitaminok mellé.

2. BCAA
Valószínűleg te is tudod, hogy az aminosavak a fehérjék építőelemei. Ha fehérjét tartalmazó ételt eszel, a tested aminosavakra bontja azt, és a véráramba juttatja. Ezek az aminosavak segítik regenerálni a testet.

A BCAA ezeken felül fokozza az ATP termelést és segít a sejtek növelésében is. Valamint erősíti az immunrendszert és a bedurranásban is segít és serkenti a növekedési hormon szintet. A szálkásódásban úgy segít, hogy megelőzi a katabolizmust.



3. Tejsavó fehérje
A tejsavó fehérje (természetesen csak a legjobb minőségűek) hihetetlenül táplálóak. Ellátják a testet fontos aminosavakkal, amik fontos szerepet játszanak az izomépítésben. Közel minden testépítő használ fehérjetermékeket, mert tudják, hogy mennyire fontos ez.

Egy kutatásban összehasonlították a tejsavó fehérjét egyéb fehérjékkel, és bebizonyosodott, hogy a whey protein tökéletes kombinációban tartalmazza a szükséges aminosavakat a test számára. Valamint a tejsavó fehérje erősíti az immunrendszert is, és még az izmokat is építi. 

4. Glutamin
Egy durva edzés után a glutaminszint akár 50%-kal is csökkenhet. A glutamin olyan a testnek, mint az üzemanyag, az immunrendszert is erősíti, és  egy kutatás bebizonyította, hogy minimálisra csökkenti az izomsejt pusztulását, valamint segíti az anyagcserét. 

A glutamin sejtnövelő hatását is több tanulmány támasztja alá. A legújabb kutatás szerint a növekedési hormon szintre is hatással van a glutamin, ráadásul nem is kell sokat fogyasztani belőle ehhez, akár 2 g tiszta L-glutamin is ilyen hatással van. A legtöbb profi testépítő használ glutamint. A legtöbben edzés után alkalmazzák, mert jól betölti a glikogénraktárakat, nem hagy teret a katabolizmusnak, és az immunrendszert is erősíti. Tehát a glutamin legfontosabb érdeme, hogy nem hagyja a nehezen megszerzett izmainkat leromlani.



5. Zsírégető, termogenikus
A thermogenikus zsírégetők felemelik a testhőmérsékletet. A yohimbe és a koffein tartalmuk segítenek megszabadulni a zsírtól.
A yohimbe a makacs testzsírt is eljuttatja a véráramba, a koffein pedig többek között a testhőmérsékletet emeli.

6. Edzés előtti L-Alanin, vagy Nitrogénoxid fokozó
A nitrogénoxid irányítja a vérkeringést, és üzeneteket közvetít az idegsejteknek. Igazából a nitrogénoxid növeli a vérnyomást, ami azért fontos egy testépítő számára, hogy a tápanyagok minél hamarabb eljussanak a véráramon át az izmokba, valamint az izmok erejét és térfogatát is növeli. 

Az arginin rendbe teszi a sóháztartást. Sok testépítőnél, amikor puhának látszik, akkor víz van a bőre alatt, az arginin segít ettől megszabadulni, ráadásul a vérereket is tágítja, ettől több tápanyagot juttat el az izmokba.
Ezek a kiegek segítenek a bedurranásban is, amely több oxigént juttat a sejtekbe. Ha egy kis koffeinnel kevered, akkor energiát is ad.

Forrás: bodybuilding.com

Tartalomhoz tartozó címkék: cikk
Gyártók
Bal oldal 2
Rólunk mondták

"Gyors, korrekt, vevőorientált kiszolgálás. A kérdéseimre nagyon gyorsan kaptam választ (volt olyan hogy hétvégén! ). A honlap átlátható, színvonalas, látszik hogy benne vannak a "szakmában" a fiúk (itt a testépítést értem). Összességében az első tapasztalatom nagyon pozitív, csak így tovább!"Horváth Ferenc

Kosár
0 árucikk
Kövess minket!
Bannerek
Jobb bannerek

  

Motiváció

„Hiszek abban, hogy belső erőnk tesz győztessé vagy vesztessé. A győztesek azok, akik valóban hallgatnak szívükre.” Sylvester Stallone